Retur- og Tilbagebetalingspolitik
Politik for returnering og tilbagebetaling
Fra det øjeblik, du sender den første e-mail til vores kundeservice vedrørende din returnering, vil den blive behandlet. På grund af travlhed er det ikke altid muligt at svare med det samme. Der er ingen grund til at sende flere e-mails: din anmodning vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer og er glade for at kunne hjælpe dig.
Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med den ordre, du har modtaget, bedes du kontakte os. Hos TATA Fashion bestræber vi os på at sikre, at vores kunder er 100 % tilfredse med de produkter, de køber fra vores leverandører. Hvis du har problemer med leveringen eller produktet, skal du kontakte os, og vores team vil hjælpe dig med det samme.
Du ønsker måske at returnere en ordre, enten fordi produktet ikke lever op til dine forventninger, eller fordi du af en anden grund ikke længere ønsker at beholde ordren. Uanset årsagen har du ret til at returnere din ordre inden for 14 dage efter, at du har modtaget den, uden at angive en grund. Du er ansvarlig for omkostningerne ved at returnere varerne til vores returadresse. Returforsendelsesomkostningerne er ca. €25 pr. pakke; tjek venligst din transportørs hjemmeside for nøjagtige priser.
Nemme returneringer i tre enkle trin:
Trin 1: Anmod om en returformular via info@tatafashion.dk
Angiv dit ordrenummer, din e-mailadresse og årsagen til returneringen. Vi behandler din anmodning så hurtigt som muligt og informerer dig om, hvordan du returnerer varen.
Trin 2: Returner din ordre
Send varerne sammen med den udfyldte returformular til den adresse, der er angivet på returformularen. Sørg for at inkludere en track and trace-kode på pakken. Som afsender er du ansvarlig, og vi ønsker ikke nogen misforståelser.
Trin 3: Få dine penge tilbage
Når vi har modtaget pakken, sørger vi for, at købsbeløbet refunderes inden for 14 arbejdsdage.
Betingelser og retningslinjer for returnering:
Bemærk, at de returnerede varer skal være ubrugte, ubeskadigede og i deres originale emballage. Hygiejneprodukter kan desværre ikke ombyttes. Når vi har modtaget og inspiceret den returnerede vare, refunderer vi købsbeløbet så hurtigt som muligt via den samme betalingsmetode, som du brugte.
For at kvalificere dig til en returnering skal din vare være i samme stand, som da du modtog den, ubrugt og i den originale emballage. Du skal også have en kvittering eller et købsbevis.
For at starte en returnering bedes du kontakte os via info@tatafashion.dk. Oplys altid dit ordrenummer. Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returformular med instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende pakken hen. Produkterne kommer direkte fra vores leverandør og skal også returneres direkte til dem. Vores leverandør er baseret i Kina.
Varer, der returneres til os uden forudgående kontakt, vil ikke blive accepteret.
Hvis du har spørgsmål til returprocessen, er du velkommen til at kontakte os via e-mail.
Hvor lang er returperioden?
Du kan returnere din ordre inden for 14 dage efter, at du har modtaget den.
Hvor lang tid tager det at få min refusion?
Den fulde tilbagebetaling sker via den samme betalingsmetode, som kunden brugte. Når vi har modtaget returneringen, kontrollerer vi, om produkterne er i deres oprindelige, salgbare stand, og refunderer derefter pengene.
Bemærk, at de fleste finansielle institutioner typisk er tre til fem arbejdsdage om at behandle en tilbagebetaling.
Hvad er en returkvittering?
Den modtager du fra posthuset, når du returnerer din vare. Behold den altid; den fungerer som bevis på, at du har returneret din ordre.
Hvorfor kan man ikke returnere undertøj, ansigtsmasker, hygiejne- og skønhedsprodukter?
Undertøj, ansigtsmasker og skønhedsprodukter betragtes som hygiejneartikler. Vi tager hygiejne og offentlig sikkerhed meget alvorligt og tillader ikke returnering af undertøj, ansigtsmasker, hygiejne- og skønhedsprodukter af hensyn til vores kunders sikkerhed. Denne politik følges i vid udstrækning, da andre leverandører af disse typer produkter heller ikke accepterer returnering af samme grund.
Mit produkt er beskadiget/defekt, hvad skal jeg gøre?
For at hjælpe dig så hurtigt som muligt beder vi dig om at sende billeder, der viser den dårlige kvalitet eller den beskadigede del af produktet. De mest optimale billeder tages på en flad overflade med god belysning, hvor mærket eller defekten er tydeligt synlig. Vi vil bruge disse billeder til at løse problemet med din ordre og forhindre fremtidige fejl.
Har du modtaget det forkerte produkt?
Vi gør vores bedste for at behandle alle ordrer korrekt. Desværre kan der ske fejl, og du kan komme til at modtage den forkerte vare. Vi løser selvfølgelig problemet og sender dig den rigtige ordre uden ekstra omkostninger. Hvis du har spørgsmål vedrørende levering af forkerte varer, bedes du kontakte vores kundeserviceteam.
Kan jeg returnere min ordre uden at kontakte jer først?
Nej, du skal kontakte os, før du starter en returnering, da returadressen kan variere afhængigt af den leverandør, som din ordre blev sendt fra.
Skal jeg betale for returforsendelse?
Ja, alle kunder er ansvarlige for returforsendelsesomkostningerne. Vi anbefaler, at du sender din retur med sporing, da vi ikke kan holdes ansvarlige for mistede returpakker.
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Du kan sende os en e-mail på info@tatafashion.dk. Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer og vil med glæde hjælpe dig.
Virksomhedsnavn: TATA Fashion
Adresse: Orteliuskade 121, 1056 NN Amsterdam
Virksomhedsregistreringsnummer: 74222523
E-mail: info@tatafashion.dk
Telefon: +31616585028